TELSTAR Seznam forumov TELSTAR
Forum o satelitski, kabelski, zemeljski in IP TV
 
 FAQFAQ   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   RegistracijaRegistracija 
 ProfilProfil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 

TV3 Medias
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    TELSTAR Seznam forumov -> EX YU in doma?i kanali
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 15:29    Naslov sporočila: TV3 Medias Odgovori s citatom

TV Pink 3 se je preimenoval v TV 3 Medias z 20.9.2012.

?lanek: http://www.delo.si/novice/slovenija/tv-pink-3-od-danes-tv3-medias.html

Nova spletna stran: http://www.tv3m.si/

Novica na njihovi spletni strani: http://www.tv3m.si/osnovna.php?stran=novice

Imajo tudi nov Facebook profil: https://www.facebook.com/TV3Medias

Vem, da že obstaja tema za TV Pink 3, ampak mislim, da si tole zasluži novo temo, saj se je ime televizije le spremenilo... Wink

Torej, v Sloveniji zdaj tudi uradno ni ve? Pinka in ga najverjetneje ne bo nazaj. Na novi TV 3 Medias pa napovedujejo nove oddaje, serije, filme in slovenske reality showe.

Pa še zanimiva informacija: Re?eno je bilo, da se je televizija preimenovala in spremenila videz 20.9, vendar sem šele ?ez vikend oz. danes opazil, da so spremenili spletno stran (celo nov naslov so ji dali) ter da so kon?no na televiziji spremenili logotip. Sedaj se ta sivo-bel oz. belo-siv.
Top fail. Pa še jingle za napovedovanje oddaj, serij in filmov je še vedno od TV Pink 3 med predvajanjem Šeherezade. Še en top fail. Ta ti je dobra
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kosinus



Pridružen/-a: Čet Jun 28, 2007 17:57
Objav: 2002
Kraj: Dežela suhe robe

ObjavaObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 15:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kriza identitete.

Upam, da znajo vsaj raztrgat perforirane serviete. Very Happy
_________________
The planet is fine. The PEOPLE are fucked.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bob



Pridružen/-a: Pon Feb 23, 2004 8:55
Objav: 1726

ObjavaObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 17:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Heh, kot bi starga fi?ota, letnik 87', navajal na super 95, pa vsake pol leta kao prebarval z tempera barvicami iz Hoferja za 2,99€.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji e-mail
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Pon Sep 24, 2012 18:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam. Naj rajši najdejo investitorja za Pink SI, pa naj bo ta investitor odgovoren za kreacijo in vodenje programa, bo televizija vsaj imela svojo identiteto, ?e ne še kaj drugega.

No vsaj ne uporabljajo ve? imena televizije Pink, kar pomeni za njih manj kopiranja in upam, ve? originalnosti, ?eprav dvomim, da se bo to sploh zgodilo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
freesat



Pridružen/-a: Tor Jan 20, 2004 10:23
Objav: 226
Kraj: Ljubljana

ObjavaObjavljeno: Sre Sep 26, 2012 2:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Izgleda, da je Pink dokon?no guznil, kar je bilo po vseh kolobocijah tudi za pri?akovati. Od Mitrovi?evih velikih : "Sve ?emo srediti, nema problema" je na koncu izpadlo kar pa? je.
Se pa strinjam z zgoraj omenjeno "krizo indentitete". Prvo upanje je bilo, ko so sunili logotip TV3, so pa z vsaj eno nogo še vedno stali na "vijoli?nem" Balkanu.
Program je bil sicer ob?utno boljši, še vedno je bil pa malo ti?, malo miš Smile
_________________
VU+DUO
Samsung 50C7790 3D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bob



Pridružen/-a: Pon Feb 23, 2004 8:55
Objav: 1726

ObjavaObjavljeno: Sre Sep 26, 2012 14:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj je še vse isto. Ali pa? ni?
Še v?eraj isti logotip, iste reklame ist napovedniki.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji e-mail
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Sre Sep 26, 2012 15:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri meni je logotip sivo-bel oz. belo-siv (prej je bil popolnoma bel), in mislim, da namesto "Pink" v logotipu piše "Medias". Vednar napovedniki so iz nekega skritega razloga oslati nespremenjeni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bob



Pridružen/-a: Pon Feb 23, 2004 8:55
Objav: 1726

ObjavaObjavljeno: Sre Sep 26, 2012 17:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Logotip je danes res druga?en, TV, pod?rtano s sivo ?rto in 3, v krogu.
EPG še vedno piše TV PINK 3. Imam pa DVB-T.

V sporedu
http://www.siol.net/tv-spored.aspx?ch=PINKSI
je še vse enako. Se slišimo, ko izboljšajo program.

Festival ponovitev....

Pa Sre?no Novo Leto Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji e-mail
BuDi



Pridružen/-a: Sob Sep 25, 2004 1:03
Objav: 290

ObjavaObjavljeno: Sre Sep 26, 2012 22:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Menda so napovedali vsemogo?e novosti. Verjetno so imeli slab catering za povabljene, da napovedanih novosti nih?e ne objavi (videti je da je bil samo ?ips).



Vsak novinar, ki da kaj nase sicer najprej pove kakšen je bil catering na predstavitvi oziroma se pritoži, ?a so šli la?ni domov. Kot zadnji? na predstavitvi PopTV Gostilne, kjer so v ve? medijih napisali da so šli po predstavitvi gostilne la?ni domov eni celo na burek.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitcho



Pridružen/-a: Čet Avg 02, 2012 17:56
Objav: 68

ObjavaObjavljeno: Čet Sep 27, 2012 4:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Brez nekega ve?jega strateškega partnerja bo program bolj kot ne podn. Kako naj nek Medias konkurira velikim družbam (CME, ki ima v lasti POP TV in Kanal A in Planet TV, za katerim stoji Telekom) pri nakupu tuje produkcije in lastni produkciji? Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitcho



Pridružen/-a: Čet Avg 02, 2012 17:56
Objav: 68

ObjavaObjavljeno: Tor Jan 22, 2013 20:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mogo?e kdo ve, od kod ta TV odkupuje filme? Ima pravice zanje še vedno odkupljene Pink SI?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svetidej



Pridružen/-a: Ned Dec 09, 2012 11:20
Objav: 165

ObjavaObjavljeno: Tor Jan 22, 2013 20:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekateri filmi/serije se niso na Pink SI nikoli oddajali, kje kupujejo pa ne vem

Letalske nesre?e zagotovo niso kupili od Pinka. Bi pa bila možnost, da kupujejo s Pinkovo pomo?jo.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Čet Jan 24, 2013 9:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pink SI je v postopku prisilne poravnave, zato sem prepri?an da ne kupujejo filme s pomo?jo družbe Pink S oz. Pink SI, saj ima omenjena družba dolgove, ki jih mora odpla?ati s pomo?jo upnikov.

Sem pa slišal, da je Mitrović v Srbiji kupil TV Avala in da je namesto nje uvedel TV Pink 2 na kabelskih sistemih v Srbiji. Zato tudi mislim, da je težko, da bi TV 3 Medias kupovala filme in serije s pomo?jo srbskega Pinka, ker tam vseskozi kupujejo nove televizijske formate za njihovo TV.

Sode? po fontu podnapisov, jaz mislim da je POP TV pomagal TV 3 Medias dobiti serijo Villa Maria, saj je bila ta ista serija pred nakaj leti na POP TV. Za nekatere serije in filme pa mislim da še vedno velja licenca od Pink SI, ki je najverjetneje preprosto bila prenesena na/prodana TV 3 Medias.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svetidej



Pridružen/-a: Ned Dec 09, 2012 11:20
Objav: 165

ObjavaObjavljeno: Čet Jan 24, 2013 10:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nisem tega mislil. V mislih sem imel, da je srbski Pink svojim dobaviteljem zastavil dobro ime za TV3 medias (oziroma v Evropi in ZDA skupaj nakupujeta).

Letalske nesre?e zagotovo ni kupil od Pinka ampak od enega dobavitelja iz Evrope ali ZDA. Samo vprašanje je ?e mu je pomagal srbski Pink ali jih je našel sam.

Naprimer v dobrih odnosih sta Antenna in RTL, vendar nista lastniško povezava.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BuDi



Pridružen/-a: Sob Sep 25, 2004 1:03
Objav: 290

ObjavaObjavljeno: Čet Jan 24, 2013 17:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TV3 medias bo tudi svojo novo razvedrilno oddajo snemal v Beogradu pri Pinku. ?e ho?e kdo it gledat se prodajajo karte... pot v Beograd pa nazaj z ogledom snemanja oddaje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitcho



Pridružen/-a: Čet Avg 02, 2012 17:56
Objav: 68

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 7:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svetidej je napisal/a:
Nisem tega mislil. V mislih sem imel, da je srbski Pink svojim dobaviteljem zastavil dobro ime za TV3 medias (oziroma v Evropi in ZDA skupaj nakupujeta).

Letalske nesre?e zagotovo ni kupil od Pinka ampak od enega dobavitelja iz Evrope ali ZDA. Samo vprašanje je ?e mu je pomagal srbski Pink ali jih je našel sam.

Naprimer v dobrih odnosih sta Antenna in RTL, vendar nista lastniško povezava.


Samo je pa zanimivo, da je na TV3 Medias še vedno ogromno starih jugoslovanskih filmov, ki pa so najverjetneje Pinkova zapuš?ina? Da ne omenjam Kursadžij, ki se še vedno predvajajo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svetidej



Pridružen/-a: Ned Dec 09, 2012 11:20
Objav: 165

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 8:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V enem intervjuju so rekli, da nekatere zanimive zadeve še kupujejo pri srbskem Pinku.

Imam pa tudi na sumu, da jim je Pink naredil grafi?no podobo programa.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kosinus



Pridružen/-a: Čet Jun 28, 2007 17:57
Objav: 2002
Kraj: Dežela suhe robe

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 9:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A zato je tako zani? grafi?na podoba.
_________________
The planet is fine. The PEOPLE are fucked.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 10:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma tukaj je Mitrović zadaj 100 %. ?e mu je uspelo v Srbiji kupiti TV Avalo in jo ?ez no? zamenjati s programom Pink 2 na tamkajšnjih kabelskih sistemih, me ne bi presenetilo, da po prisilni poravnavi (ali celo že prej) Pink SI "vaskrsne", ?e me razumete.

Ravno pred nekaj dnevi sem slu?ajno šel nekaj iskat v Big Bang na Šmartinski in za foro sem šel mimo zgradbe, kjer je bil v?asih Pink SI. Sedaj je tam TV 3 medias, program pa dela ekipa Pink SI, ?e se ne motim (sem tudi nekatere obraze prepoznal, saj sem v zadnjih treh letih velikokrat šel na Šmartinsko po opravkih, pa sem pogosto šel mimo zgradbe Pinka). Vendar sem pred nekaj meseci prav tako za foro šel mimo ISTE zgradbe ko sem bil na sprehodu in GUESS WHAT... zgradba je bila takrat zapuš?ena, zaklenjena in na vratih je pisalo da se je sedež televizije preselil na Cesto dveh cesarjev.

Kot bi Ameri?ani rakli... something is very fishy around here!!! Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitcho



Pridružen/-a: Čet Avg 02, 2012 17:56
Objav: 68

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 10:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zakaj pa se je Mitrović sploh umaknil?

Sicer pa so s TV3 Medias baje zelo mutni posli...

Vir: http://mediawatch.mirovni-institut.si/bilten/seznam/43/trg/#3

Biljana Žikić
S skuterji do televizije:TV Pink Si – TV3 Pink – TV3 Medias
Nove televizije kot krinka za ropanje upnikov – Na?rtovalci »preimenovanja« televizij ne ra?unajo le na slabe institucije sistema, temve? tudi na pozabo in brezbrižnost strokovne javnosti in televizijske publike

Prihod Televizije Pink Si v Slovenijo je naznanila rde?a preproga pred ljubljansko mestno hišo, ognjemet z Ljubljanskega gradu, žarometi velikega koncertnega odra na Prešernovem trgu, potoki pregrešno dragih pija?, ki so tekli do ranih jutranjih ur v luksuznih ljubljanskih klubih. Slavo, mo? in denar Pink Media Group ob otvoritvi televizije Pink Si, 30. septembra 2010, ni spremljala v živo le Ljubljana. Agencija za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije je z dodelitvijo dovoljenja za nacionalno pokrivanje TV Pink Si omogo?ila vsej Sloveniji vpogled v navdušene nagovore lastnika Željka Mitrovića, koncert Lepe Brene in druge pomembne dogodke. Vrhunec ve?era je bil prihod takratnega podpredsednika srbske vlade Božidarja Đelića in veleposlanika Republike Srbije v Sloveniji Predraga Filipova. Od slovenskih politikov so kamere ujele ljubljanskega župana Zorana Jankovića.

Le tri mesece je Pink Si redno pla?eval delavcem in podizvajalcem, januarja 2011 pa je lastnik Željko Mitrović zbolel in zaradi tega, kakor so zatrjevali vsi odgovorni na televiziji, je projekt slovenskega Pinka Si za?el vse globlje toniti. Vsa informativna redakcija je bila odpuš?ena ?ez no?.[1] Zaposlenim in podizvajalcem so postopoma prenehali pla?evati za njihovo delo, dajali so prazne obljube; z ustrahovanjem in izsiljevanjem pa so vzdrževali mir. Trpljenje se je nadaljevalo vse do jeseni 2011, ko so se na prizoriš?u pojavili »mladi in nemirni«, s prodajalcem skuterjev Sebastjanom Vežnaverjem na ?elu. Generalni direktor Vežnaver je podjetju »posodil« nekaj denarja in popla?al nekaj obupanih upnikov s skuterji. Od preostalih pa je zahteval, naj se odpovejo polovici zasluženega denarja. Aprila 2012 se je na Okrožnem sodiš?u v Ljubljani tako za?el postopek prisilne poravnave, ki se je kon?al konec oktobra – z odpisom dolga in s polovi?nim popla?ilom upnikov.[2] Medtem pa je Vežnaver prijatelju Bojanu Umerju, direktorju Agencije Medias, za 10.000 evrov prodal pravice za izdajanje programa.[3] Vsi prihodki televizijskega programa so se zato za?eli nakazovati na ra?un Agencije Medias, na ra?unu Pink Si pa ostanejo le izvršbe upnikov. Vežnaver se je tako rešil dolgov in upnikov, Slovenija pa je dobila novo kameleonsko televizijo, ki je iz Pink Si marca letos najprej postala TV3 Pink in se septembra preimenovala v TV3 Medias. Logotip si je »izposodila« od nekdanje slovenske televizije TV3, program pa dobila od Pinka Si. Po zapletih na sodiš?u je lastnica logotipa Prva TV (v likvidaciji) odstopila od sodnega postopka.[4] Željko Mitrović pa je okreval in se vrnil med svoje. V Sloveniji se je za njim izgubila vsaka sled. Nova televizija nima ni? ve? z njim, pravi direktor nove televizije Bojan Umer, ki ima, ?e upoštevamo nadziranje kamer v igralnem salonu Rajka Hrvati?a[5], precej televizijskih izkušenj. Upniki zakonito ostanejo zvezanih rok in brez zasluženega denarja. »Mladi in nemirni« nemoteno nadaljujejo z zmagoslavnim poslovanjem in s »požiranjem male ribe«.[6]

Zadovoljeno je vsem merilom dobre telenovele: pompozni in glamurozni za?etek, obetavni prvi koraki, zapleti z boleznijo in domnevnim »zastrupljanjem« karizmati?nega vodje, dokon?en in rekordno hiter propad podjetja, na katerega pogoriš?u nastane nova televizija ambicioznih, mladih in drznih, ki odpravijo vse ovire na poti do zmage (dolgove, upnike, lastnike blagovnih znamk, zakonodajo, institucije, javnost). Sebastjan Vežnaver in Bojan Umer se lahko na skuterjih odpeljeta proti son?nemu zahodu.

Toda »postranska škoda« te slovensko-srbske žajfnice je preresna, da bi jo lahko vase vsrkal tudi najbolj prožen žanrski mehanizem: ve? kot dva milijona evrov prijavljenih terjatev, kršitev avtorskih pravic pogodbenih delavcev, kršitev delovnih pravic zaposlenih, sprenevedanje, neažurnost in neu?inkovitost pravnih, regulacijskih in javnih institucij Republike Slovenije pri odkrivanju malverzacij in prepre?evanju oškodovanja upnikov ter neustreznost zakonodaje, ki ne le da omogo?a, ampak tudi podpira in povzro?a tovrstno po?etje. Tako zgodba o Pinku Si, zakonodaji, regulacijski politiki in institucijah sistema Republike Slovenije dobi obliko grozljive kriminalke »na robu zakona«, v kateri so žal vse osebe in vsi dogodki resni?ni.
S prisilno poravnavo do milijona in pol evrov

Obstajajo sumi, da so se prvi pravni posli v škodo upnikov za?eli sklepati v ?asu, ko je Pink Si vodila Nataša Prodan Miani, ki je na za?etku maja 2011 prevzela direktorsko funkcijo. Upnike so izpla?evali po osebni presoji direktorice, nekatere upnike so popla?ali z ra?unov podjetij Sebastjana Vežnaverja, na televiziji so predvajali samo oglase za skuterje Vežnaverjevega podjetja PGV, d. o. o., ter oglase za detergente (npr. Duel) podjetja Šampionka, oziroma Beohemija, lastnika Željka Žunića, ki je eden od Vežnaverjevih poslovnih partnerjev. Ko so za?ele deževati izvršbe upnikov, jih je direktorica Prodan Mianijeva spretno reševala z ugovori. Ugovori zoper izvršbe upnikov so bili brez dokazil, toda Mianijeva je le upoštevala zakon, ki tako po?etje dovoljuje. Medtem ko mora upnik z verodostojno listino dokazati terjatev, lahko dolžnik poda ugovor brez kakršnihkoli dokazil. Nesmiselni in brezpredmetni ugovori dolžnika ter po?asnost in neažurnost okrajnega sodiš?a lahko podaljšajo ?akanje upnika na pravnomo?nost izvršbe tudi do pol leta in ve?, kar ima lahko za posledico nepla?ilo dolga.[7]

Direktorica Nataša Prodan Miani in lastnik Pinka Si Željko Mitrović sta upnikom, zaposlenim in pogodbenim sodelavcem ves ?as obljubljala dokapitalizacijo podjetja in da bodo vsi popla?ani po njeni izvedbi. Sebastjan Vežnaver, ki je Natašo Prodan Miani jeseni 2011 zamenjal na direktorskem položaju, ni prinesel svežega kapitala, temve? je za?el odkupovati terjatve Pink Si in podjetju »posojati« denar.[8] Spodaj podpisano – upnico Pink Si – je Vežnaver takoj po prevzemu direktorskega mesta povabil na razgovor, na katerem ji je ponudil skuter. Upnica je pri?akovala resen pogovor o poravnavi dolga, vendar ji je Vežnaver razlagal zmogljivost in prednost svojih skuterjev, za preostale, manjše upnike, pa je predlagal, naj si skupaj privoš?ijo en skuter, ki bi ga vozili izmeni?no.[9] Seveda, situacija je bila komi?na le na prvi pogled. V bistvu je šlo za dobro na?rtovano odkupovanje terjatev Pinka Si, ki so pozneje Vežnaverjevemu podjetju PVG, d. o. o., prinesli najve?ji delež in odlo?ilno vlogo pri glasovanju za prisilno poravnavo.[10]

Namesto da bi popla?al upnike oziroma kupil podjetje, je Vežnaver postal njegov velik upnik in s prisilno poravnavo precej ugodneje prišel do lastništva.[11] Tako so upniki oškodovani za polovico svojega zaslužka (polovico naj bi po prisilni poravnavi dobili v naslednjih štirih letih, in sicer brez obresti), Vežnaver in prijatelji pa so pospravili zasluženi denar upnikov v svoj žep – skoraj milijon in pol evrov.[12]

V prej omenjenem pogovoru o odkupu terjatev s skuterji je Vežnaver nehote razkril ime Željka Žunića, lastnika srbske Beohemije, kot enega od lastnikov Pinka Si. Ko je namre? upnica negodovala nad ponudbo in dejala, da bo poklicala lastnika Željka Mitrovića in vprašala, za kaj gre – glede na to, da je do takrat z njo korektno sodeloval (redno se ji je oglašal in obljubljal, da bodo vsi upniki z dokapitalizacijo popla?ani) –, je Vežnaver povedal, da Mitrović nima ve? nikakršne zveze s Pinkom Si ter da sta dejanska lastnika podjetja Sebastjan Vežnaver in Željko Žunić.[13] Žunić je znan kot Vežnaverjev poslovni partner iz medijsko odmevnega prevzema podjetja Pejo Šampionka, ki je podobno kot prevzem Pinka Si potekal v zelo sumljivih okoliš?inah.[14] O tem, da sta Vežnaver ali Žunić lastnika Pinka Si, v Ajpesu ni podatkov. Zastavlja se vprašanje, ali javnost sploh ve, kdo so dejanski lastniki Pinka Si oziroma kakšni dogovori in pogodbe so, ?e sploh so, podpisani med akterji prevzema te televizije.
Kako so regulacijske institucije, sodiš?a in RTV Slovenija prispevali k oškodovanju upnikov

Na za?etku decembra je postalo jasno, da Vežnaver ne namerava dokapitalizirati podjetja; za?elo se je šikaniranje in maltretiranje zaposlenih.[15] Nekateri redno zaposleni so dobili odpovedi, drugim so ponudili zelo sumljive pogodbe, nekaj pa jih je zaradi ve?mese?nega neizpla?evanja pla? podalo izredno odpoved. V istem ?asu se je Vežnaver za?el zanimati za nakup podjetja Prva TV, d. o. o. – v likvidaciji, ki je oddajalo program TV3. Švedski lastniki podjetja Prva TV, d. o. o, Vežnaverju niso želeli prodati TV3, zato je moral najti na?in, kako izigrati zakonodajo. Nastala je Agencija Medias, d. o. o., o kateri je Vežnaver javno izjavil, da gre za prijateljsko podjetje, s katerim bodo sodelovali, saj podjetje v sanaciji ne more ni?esar kupovati.[16]

Vežnaver je Agenciji Medias (v lastništvu Bojana Umerja) februarja 2012 za 10.000 evrov prodal izdajateljske pravice za televizijski program Pink Si. S tem se je poslovanje podjetja Pink Si za?elo prenašati na Agencijo Medias in prihodki od poslovanja stekati na drug ra?un. S pridobljenim denarjem bi lahko popla?ali upnike., ti pa so bili neposredno oškodovani s tem, da je Pink Si posloval prek Agencije Medias, in s tem, da je nanjo prenesel tudi izdajateljske pravice.

Zaposleni so sumili, da je Vežnaver poleg prenosa programa na Agencijo Medias ali na druga podjetja prenašal tudi osnovna sredstva in drugo premoženje Pinka Si, to pa zato, da televizija ne bi imela sredstev za popla?ilo upnikov. Spomladi 2011 je bila izvedena konverzija terjatev srbskega Pinka v stvarni vložek v podjetje, kar dokazuje dvig osnovnega kapitala.[17] Zaposleni so ve? mesecev opravljali inventuro, na podlagi katere je bil izveden dvig osnovnega kapitala za ta stvarni vložek. Oprema, ki jo je kupil mati?ni Pink, je postala last slovenskega Pinka.

?eprav je jasno, da je Pink Si imel nepremi?nine, rubež ni bil mogo?. S sodnim izvršiteljem Markom Tomazinom in sodno odlo?bo se je spodaj podpisana marca 2012 napotila na Šmartinsko 152, kjer so premi?nine Pinka Si. Vendar sta od uslužbenca, ki se ni želel predstaviti ter izvršitelju in upnici ni dovolil vstopa v poslopje, izvedela, da Pink Si ne deluje ve? na tem naslovu, temve? na Cesti dveh cesarjev 393. Tam pa nista našla ne podjetja, ne oznake podjetja, ne poštnega nabiralnika. Našla sta pa oznako za podjetje Doortodoor, kar je eno od podjetij, vpleteno v prejšnje skupne posle Sebastjana Vežnaverja in Bojana Umerja.[18] Izvršitelj je sodiš?u predlagal izbris podjetja. S takšnim prenosom in ob dejstvu, da podjetje ni imelo sedeža, je bilo storjeno kaznivo dejanje, ki pomeni o?itno namerno oškodovanje upnikov. Celotno dokumentacijo[19] o tem, da Pinka Si ni bilo niti na enem naslovu, je spodaj podpisana posredovala prisilni upraviteljici Mojci Breznik, pred tem pa je od okrajnega sodiš?a zahtevala dodatne ukrepe zaradi neuspešne izvršbe ter posredovanje policije. Zgodilo se ni ni?.

Problemati?nost prenosa izdajateljskih pravic v primeru Pink Si je jasno opredelil Svet za radiodifuzijo (SRDF), ki Apeku ni dal pozitivnega predhodnega mnenja k prenosu dovoljenja za izvajanje televizijske dejavnosti s Pinka Si na Agencijo Medias. V zapisniku z 2. seje SRDF je napisano, da gre v tem primeru »o?itno za prenose zaradi slabih finan?nih rezultatov«, »za potencialno oškodovanje upnikov in da Svet pri tem ne more biti zgolj nemi opazovalec« ter da je nedopustno, da »ko lastnik /…/ ugotovi, da se lahko izogne nevše?nostim, enostavno prenese dovoljenje na drugo družbo«.[20] Problemati?no je tudi to, da je dobil dovoljenje nekdo, »ki se s televizijsko produkcijo sploh ne ukvarja in isto?asno od njega pri?akujemo, da bo zagotavljal nespremenjeno programsko shemo tudi v prihodnje«.[21]

V zapisniku je omenjena Info TV; zgodba te televizije pa zelo spominja na zgodbo Pinka Si: »Absurdno je, da v medijih poslušamo o insolventnosti družbe Info TV, zdaj pa tej isti družbi Svet daje pozitivno predhodno mnenje za prenos dovoljenja.«[22]

Seveda je zgodba o Info TV verjetno služila kot dobra vaja in namig za »sanacijo« Pinka Si. ?e bodo stvari v zakonodaji in regulacijskih institucijah ostale nespremenjene, lahko v prihodnosti pri?akujemo, da bo to postal model medijskega poslovanja: v prisilno poravnavo ali ste?aj spraviš izdajatelja televizije, pravice preneseš na drugo podjetje in tako dobiš novo televizijo, ki nima zveze s prejšnjo – še vedno ima program, nima pa dolgov.

Ali bo Apek upošteval mnenja Sveta za radiodifuzijo, se bo pokazalo v kratkem. Za zdaj iz Apeka skopo sporo?ajo: »Prenos še ni bil izvršen, saj je postopek še v teku.« Ne glede na to, da nima dovoljenja za prenos, se je TV Pink Si preimenovala v TV Pink 3 in potem v TV3 Medias. Ali je to kaznivo dejanje, glede na to, da še ni uradnega dovoljenja? Iz Apeka so nas napotili na ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, ki izdaja odlo?be, s katerimi v razvidu medijev spremenijo ime medija. Toda iz omenjenega zapisnika SRDF je jasno, da ministrstvo ne more preveriti stanja družbe in vseh okoliš?in, ker to presega njihovo zakonsko obvezo. »Ministrstvo odlo?a zgolj o spremembi podatkov, preveri popolnost vloge in izda odlo?bo.«[23]

Torej: SRDF le poda mnenje, Apek nima zakonskih možnosti, da odlo?i o spremembi imena televizije, ministrstvo pa nima zakonske obveze, da preveri, komu je dovolilo spremembo imena in kakšne bodo posledice. Kdo je potemtakem odgovoren?

?eprav je televizijski program Pink Si preimenovan v TV Pink 3 in je imel novega izdajatelja, je bil program ve?inoma sestavljen iz starih filmov, serij in oddaj. Zato so se prevajalci omenjenih medijskih vsebin obrnili na Agencijo Medias in jo opozorili, da novi izdajatelj programa krši 18. ?len Zakona o avtorski in sorodnih pravicah, saj nima podpisane pogodbe o odkupu materialnih pravic za prevode, ki jih vrti na svoji televiziji. Odgovor Agencije Medias je bil, da formalnopravno še ni lastnica programa, saj ima dovoljenje Apeka še vedno Pink Si. Zastavlja se vprašanje, kdo je odgovoren za program, ki se trenutno oddaja pod imenom TV3 Medias? Kršitev avtorskih pravic prevajalcev se nadaljuje s tem, da filme predvajajo s prevodom, imena prevajalcev ne objavljajo, saj jih izrežejo skupaj z odjavnimi špicami.

V zgodbo o Pinku Si se je vpletel še javni zavod RTV Slovenija. Eden najve?jih upnikov Pinka Si je norveško podjetje Norkring, d. o. o., do pred kratkim operater komercialnega multipleksa B na obmo?ju Slovenije. Norkring je na svojem omrežju Pinku Si izklopil oddajanje.[24] Pink Si je decembra 2011, ne glede na sloves nepla?nika, dobil gostovanje v omrežju javnega multipleksa A, ki ga upravlja RTV Slovenija. S tem je RTV Slovenija neposredno podprla poslovanje Pinka Si, ki ga zaznamujejo predvsem nepregledni posli in oškodovanje njegovih upnikov.
Strah oškodovanih ter brezbrižnost strokovne javnosti in televizijskih gledalcev

Upniki Pinka Si so naredili vse, kar jim dopuš?a zakonodaja Republike Slovenije (izvršba, rubež, tožba, obveš?anje medijev, delovne inšpekcije, Apeka, policije …), da bi ustavili sumljive posle lastnikov in vodilnih Pinka Si in Agencije Medias, povrnili škodo oškodovanim upnikom ter prepre?ili nadaljnje oškodovanje. U?inkovalo ni ni?.

Zakon o medijih enostavno dovoljuje prenos dovoljenja za izdajanje medija na drugo pravno osebno. Potrebno je zgolj soglasje dotedanjega imetnika. Apek nato odobri prenos z novo odlo?bo, ministrstvo pa vpiše nov medij v evidenco medijev, brez kakršnegakoli preverjanja finan?nega stanja družbe, izkušenj na medijskem podro?ju in posledic, ki bodo nastale s spremembo izdajatelja.

Namesto da bi prisilna upraviteljica odkrila sumljive posle vpletenih akterjev v primeru Pink Si, je predlagala prisilno poravnavo, ki jo je potrdilo sodiš?e. ?e pogledamo, kdo so glavni upniki v primeru Pink Si, ki so glasovali za prisilno poravnavo, bomo hitro ugotovili, da gre ve?inoma, razen redkih izjem, za podjetja v neposredni lasti ali podjetja, ki so povezana s Sebastjanom Vežnaverjem, Bojanom Umerjem ali Željkom Mitrovićem.[25] Trije upniki pa so uspešno konvertirali svojo terjatev v poslovni delež dolžnika: PVG, Agencija Medias in Media System Wien.[26]

Ko smo o vseh teh plateh zgodbe o Pinku Si s sodelavci za?eli snemati dokumentarni film,[27] se nam je kot najve?ja ovira izkazal strah upnikov in zaposlenih, da pred kamero povedo svojo zgodbo o kršitvah delovnih, pogodbenih in drugih pravic. To pa zato, ker se zavedajo, da lahko pride do osebnega in poslovnega maš?evanja (»nikjer ne bom ve? dobil službe«), nedelovanja pravne države (»ne moremo ni?, ker je država na njihovi strani«, »moj delodajalec (Pink Si) in država se do mene obnašata enako«) oziroma vsestranske povezanosti interesnih skupin v primeru Pinka Si.

Nekateri intervjuvanci dokumentarnega filma so kot glavne vzroke, da se ne pojavijo pred kamero, navedli osebno stisko, depresijo in apatijo. Nekdanji zaposleni pri Pinku Si, ki je na enak na?in ostal brez pla?ila na Info TV, je dejal, da ne more govoriti o tem, saj se je komaj izvlekel iz depresije, v katero so ga pahnili dogodki na Info TV in Pinku Si, pred katerimi je popolnoma nemo?en in zvezanih rok. Razumljivo, saj ne gre le za materialno škodo, temve? za poniževanje in teptanje ?lovekovega dostojanstva. Nekateri oškodovani, na za?etku sodelovanja zelo zagnani in odlo?eni ponuditi pomo? pri raziskavi dejanj v primeru Pink Si, so s?asoma prekinili komunikacijo s spodaj podpisano. O razlogih lahko samo ugibamo. Strah v primeru Pinka Si še najbolje pokaže, v kakšnem stanju so mediji in pravni sistem v Sloveniji.

O?itno je, da zakonodaja ne deluje v prid upnikov oziroma da državne institucije, ki naj bi zaš?itile osebno in poslovno integriteto svojih državljanov, tega ne po?nejo. Obstajata še dva pomembna vidika problema. Eden je že omenjeni strah, ki paralizira skupno delovanje pri reševanju problema kraje upnikov in zavajanja javnosti. Drugi je brezbrižnost taiste javnosti. O Pinku Si se je veliko pisalo v medijih; vsakdo, ki je želel vedeti, je lahko ugotovil, da gre za zelo sumljive posle lastnikov, pa ?eprav se na tej televiziji nizajo bogati reklamni bloki in oddaje, v katerih kar mrgoli znanih slovenskih obrazov, pisanega nabora od starlet do politikov. Vikend, priloga Dela in Slovenskih novic, je v prvi novembrski številki objavil, da bo spored TV3 Medias zdaj na vidnejšem mestu (namesto HTV2) »zaradi dobre gledanosti in želja bralcev«.[28] Postavlja se vprašanje, ali je glede na vse, kar se v javnosti ve, eti?no oglaševati na televiziji, kot je TV3 Medias? Ali je eti?no in prav gostovati v oddajah te televizije? In, ne nazadnje, ali je eti?no to televizijo sploh imeti v svojem izboru televizijskih programov?

O?itno je, da na?rtovalci »preimenovanja« televizij ne ra?unajo le na slabe institucije sistema, temve? tudi na pozabo in brezbrižnost strokovne javnosti in televizijske publike. Ali se še kdo sploh spomni, od kod se je vzelo »Medias« v logotipu dobro znane slovenske komercialne televizije »TV3«?

Povsem gotovo je, da Pink Si – TV3 Medias ne bo zadnji nepregledni prevzem podjetja in »preimenovanja« televizije v Sloveniji, saj je pot za tovrstna dejanja odprta, tlakovana in precej zanesljiva. Vse kaže, da bo Slovenija kmalu država oropanih državljanov »zvezanih rok«, ustrašenih, depresivnih in apati?nih, brez zaupanja v pravni sistem države, medije in njihove izdajatelje.

In kar je še najhuje, ne bomo imeli kje spregovoriti o tem, da smo oropani.

1 Glej www.zurnal24.si/prakticno-vsa-ekipa-odpuscena-cez-noc-clanek-111148.

2 Ajpes, 29. 10. 2012, Sklep o potrditvi prisilne poravnave.

3 Glej www.delo.si/zgodbe/ozadja/tv-pink-3-prevzem-cist-kot-solza.html.

4 Glej www.delo.si/zgodbe/ozadja/kontrolna-tocka_46.html.

5 »Podatki Ajpesa in baze Gvin razkrivajo, da je (Agencija Medias) nastala februarja letos s preimenovanjem Agencije TV Pink, ta pa v za?etku januarja s preimenovanjem Agencije talentov plus. Podjetje je bilo z zadnjima dvema imenoma registrirano na naslovu Spodnje Škofije 259, kjer deluje igralni salon Karneval (v lasti Rajka Hrvati?a), katerega direktor je bil štiri leta, do lanskega decembra, prav Umer.« v »Trenutek resnice: Prevzem, ?ist kot solza«, DELO, Ozadja, Anuška Delić, str. 9, www.delo.si/zgodbe/ozadja/kontrolna-tocka_46.html.

6 Glej www.slovenskenovice.si/bulvar/domaci-trac/pink-tv-pozira-male-ribe.

7 Spodaj podpisana je oddala predlog za izvršbo 10. julija 2011, potrdilo o pravnomo?nosti in izvršljivosti je dobila 9. novembra 2011. Ra?un Pinka Si je bil tedaj že blokiran. Kmalu po tem so prilivi Pinka Si za?eli odhajati na drug ra?un.

8 PVG je podjetju Pink Si posodil 380.000 evrov in tako postal njegov najve?ji upnik, www.dnevnik.si/poslovni-dnevnik/poslovni/novice/1042531517.

9 Glej www.zurnal24.si/hoteli-honorar-ponudil-jim-je-skuterje-clanek-148623; www.siol.net/novice/slovenija/2012/02/pink_si_prevajalcem_dolzan_okoli_22_tisoc_evrov.aspx; www.dnevnik.si/clanek/1042510521.

10 Priznane terjatve podjetja PVG, d.o.o. znašajo ve? kot 300.000 evrov, ponderirani znesek terjatve znaša skoraj 700.000 evrov, kar pomeni 23,9 odstotka deleža pri glasovanju. Vir: AJPES, 29. 10. 2012, Poro?ilo o izidu glasovanja o sprejetju prisilne poravnave.

11 Da je Sebastjan Vežnaver od prihoda na Pink Si na?rtoval, da bo v prisilni poravnavi postal solastnik podjetja s konverzijo svojih terjatev v solastniški delež, so mediji že pisali: www.finance.si/339287/TV-Pink-i%C5%A1%C4%8De-vlagatelje.

12 Znesek priznanih terjatev Pink Si je bil 2,220.796,02 EUR. Po potrjeni prisilni poravnavi mora Pink Si izpla?ati upnikom 750.615,82 EUR, in sicer v naslednjih štirih letih (vir: Ajpes).

13 Od prihoda Sebastjana Vežnaverja na ?elo Pinka se formalni lastnik Željko Mitrović spodaj podpisani upnici Pinka Si ni nikoli ve? oglasil.

14 »Preimenovanje« televizije Pink Si ni prvo in verjetno ne bo zadnje »preimenovanje«, v katero je vpletena ista ekipa. Sebastjan Vežnaver in Bojan Umer se pojavljata v zgodbah, ki zelo spominjajo na Pink Si. Skupaj s srbsko Beohemijo in njenim lastnikom Željkom Žunićem je Vežnaver kupil podjetje Pejo Šampionka, potem pa je predlagal za?etek ste?ajnega postopka zaradi insolventnosti. (Vir STA, Pejo Šampionka v ste?aju, 18. 8. 2009.)

»Podjetje Ekspresna dostava, ki je v lasti družbe Agencija talentov (pozneje Agencija Medias, op. a.), je v postopku prisilne poravnave. Prenos dejavnosti z Ekspresne dostave na Doortodoor so opravljali zaposleni v Ekspresni dostavi, potem je to podjetje izginilo in so vse dejavnosti prenesli na podjetje Doortodoor« (Prodali premoženje, zaposlene in njihove terjatve pa v prisilno poravnavo, Poslovni dnevnik, 25. 10. 2012, www.dnevnik.si/poslovni-dnevnik/poslovni/novice/1042397820). Poglej še: www.zurnal24.si/zivi-v-izobilju-kreditov-clanek-152265; www.delo.si/zgodbe/ozadja/tv-pink-3-prevzem-cist-kot-solza.html.

15 Glej www.youtube.com/watch?v=rEEz3Ee5sHk.

16 Glej www.finance.si/341577/Ve%C5%BEnaver-bi-sanacijo-Pinka-kon%C4%8Dal-%C5%A1e-letos.

17 Ajpes.

18 Glej opombo 15.

19 Kaznivo dejanje po 226. ali/in 227. ?lenu Kazenskega zakonika, ki dolo?ata: 226. Lažni ste?aj in 227. Oškodovanje upnikov.

20 Zapisnik z 2. seje Sveta za radiodifuzijo, 17. julij 2012, stran 7.

21 G. Marki? je poudaril »da je v prejšnjem mandatu pripravljena Strategija jasno zavzela stališ?e proti tovrstnemu po?etju: v kolikor pridobljene frekvence ne uporabljaš, jo vrneš. Navzlic temu bi bilo nujno spremeniti obstoje?o zakonodajo.« Zapisnik z 2. seje Sveta za radiodifuzijo, 17. julij 2012, stran 8.

22 Zapisnik z 2. seje Sveta za radiodifuzijo, 17. julij 2012.

23 Zapisnik z 2. seje Sveta za radiodifuzijo, 17. julij 2012.

24 Terjatve Norkringa do Pinka Si znašajo približno 400.000 evrov.

25 Upniki, ki so glasovali za prisilno poravnavo Pinka Si, so: PVG, d. o. o., Agencija Medias, Media System Wien, Moj Lord, d. o. o., Emotion Production, Avanteam, d. o. o., Avant Car, d. o. o., Krm storitve, d. o. o., RSL production, d. o. o., in Dexin film, d. o. o.

26 »Ker sta njuni podjetji Media System iz Avstrije in PVG iz Kopra po zakonu povezani osebi s podjetjem Pink Si, so ju drugi trije najve?ji upniki pred dnevi izlo?ili iz upniškega odbora.« Vir: www.dnevnik.si/poslovni-dnevnik/poslovni/novice/1042531517.

27 V okviru programa Globalna Sofa, Ekvilib Inštituta, work in progress dostopen na: www.youtube.com/watch?v=rEEz3Ee5sHk.

28 Namesto sporeda HTV1 je spored Planet TV
.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mnikolic



Pridružen/-a: Tor Okt 11, 2011 19:17
Objav: 146

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 12:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem to?no vedel. To je prefektni zlo?in, celo za Mitrovića. Svojo televizijo kao ugasne, podjetje obdrži in še celo zraven nekaj zasluži, uslužbenci in upniki pa mu ne morejo NI?.

Vse to je še en dokaz da je vsaj od leta 2010 Slovenija propadla za vsaj 60-70, mogo?e tudi za 80 %.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
janton
Site Admin


Pridružen/-a: Sre Nov 12, 2003 12:24
Objav: 4242
Kraj: Gorenjska

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 14:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

scenarij za cel film, konec pa bi bil lahko krvav bolj kot vsi Rambi skupaj Very Happy
_________________
Hekerju hvala, ker mi je samo podpis spremenil Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kosinus



Pridružen/-a: Čet Jun 28, 2007 17:57
Objav: 2002
Kraj: Dežela suhe robe

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 18:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni? ne pomaga, te izme?ke bi bilo treba gotofirati. Kaj bi bilo, ?e bi bili tako ustvarjalni pri delanju programa, kot so pri goljufanju.
_________________
The planet is fine. The PEOPLE are fucked.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tehnicni
Site Admin


Pridružen/-a: Sre Nov 26, 2003 10:37
Objav: 11612

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 19:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti "izme?ki" so samo izkoristili našo zakonodajo, resni?ni izme?ki so tisti, ki so tako zakonodajo pisali in seveda vsi tisti, ki je niso spremenili.
_________________
10km SV od Kranja (na robu ravnine ob vznožju Krvavca) koordinati 14.45386 in 46.26856
Home made sprejem DVB-C Krim
Ati Radeon HD 4350 ful HW h.264 dekodiranje (0% CPU)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji e-mail Obišči avtorjevo spletno stran
anderssen



Pridružen/-a: Sre Jul 27, 2005 13:36
Objav: 714

ObjavaObjavljeno: Sob Jan 26, 2013 20:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni? posebnega. Na ta na?in so se uni?evala in pokradla premnoga podjetja v eSloveniji v dedetdesetih.
_________________
Sony Bravia 46W3000, Philips DVP720SA/02, Sony QS780, WD TV Live, ZX Spectrum
-----------------------------------------
Najbolj uživam ob televizijskem programu, ko zmanjka elektrike. Program se popravi 1000%.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svetidej



Pridružen/-a: Ned Dec 09, 2012 11:20
Objav: 165

ObjavaObjavljeno: Ned Jan 27, 2013 9:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi Pop TV takrat ne bi smel prevzeti Kanala A zaradi nastajanja monopola. Pa smo si RTL in konkurenco obrisali pod nosom.

V zameno, ker je država na to zamižala je Pop TV postalo trobilo levice oziroma Ku?ana. Slaka so odslovili, ker je hotel takrat hotel pripraviti oddajajo o Gregorju Golobi?u.

Ko je bila še Pahorjeva vlada je moral direktor Radia 1 pla?evati vsak mesec ne vem koliko tiso? EUR, da niso na ministrstvu napisali zakona, ki bi njegovo radijsko mrežo ukinili.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazi1



Pridružen/-a: Pon Nov 14, 2011 15:30
Objav: 154

ObjavaObjavljeno: Ned Jan 27, 2013 13:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svetidej je napisal/a:
Tudi Pop TV takrat ne bi smel prevzeti Kanala A zaradi nastajanja monopola. Pa smo si RTL in konkurenco obrisali pod nosom.

V zameno, ker je država na to zamižala je Pop TV postalo trobilo levice oziroma Ku?ana. Slaka so odslovili, ker je hotel takrat hotel pripraviti oddajajo o Gregorju Golobi?u.

Ko je bila še Pahorjeva vlada je moral direktor Radia 1 pla?evati vsak mesec ne vem koliko tiso? EUR, da niso na ministrstvu napisali zakona, ki bi njegovo radijsko mrežo ukinili.


Ne vem ?e je POP TV postal trobilo levice, ampak o?itno je, da je takrat Golobi? res vplival. Za naprej pa ne vemo... Druga?e pa bi mrežo Infonet, ?e ni v skladu z zakonom pa? morali ukiniti, ali pa razbiti...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
anderssen



Pridružen/-a: Sre Jul 27, 2005 13:36
Objav: 714

ObjavaObjavljeno: Ned Jan 27, 2013 15:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo spomin na Telekomov ISDN in POPtv veliko pove.
To je bilo prikrito državno financiranje POPtv-ja.
Vsakih par minut je bila reklama za ISDN. Verjetno so porabili ve? za reklame kot pa iztržili iz velecenjenega projekta.

Tako so spravili firmo do velikega obsega.
POPtv sigurno ne bi bil toliko mo?an, ?e se ne bi zgodilo takšno prikrito financiranje.
_________________
Sony Bravia 46W3000, Philips DVP720SA/02, Sony QS780, WD TV Live, ZX Spectrum
-----------------------------------------
Najbolj uživam ob televizijskem programu, ko zmanjka elektrike. Program se popravi 1000%.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitcho



Pridružen/-a: Čet Avg 02, 2012 17:56
Objav: 68

ObjavaObjavljeno: Pon Feb 25, 2013 0:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oddajo Zadetek v petek snemajo v Pinkovih studiih v Beogradu. Naklju?je? Very Happy

Kako pa je kaj s poslovanjem te televizije trenutno? Dobivajo zaposleni redno pla?e? Kako jim je po vseh teh peripetijah uspelo pridobiti npr. Klemna Slakonjo in Oriano?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kosinus



Pridružen/-a: Čet Jun 28, 2007 17:57
Objav: 2002
Kraj: Dežela suhe robe

ObjavaObjavljeno: Pon Feb 25, 2013 1:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Morda potrebuje skuter?
_________________
The planet is fine. The PEOPLE are fucked.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    TELSTAR Seznam forumov -> EX YU in doma?i kanali Vsi časi so GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Skoči na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih objav v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih objav v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group